شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سنگی بیار

حافظه‌ام را گم کرده‌ام
چندمین بهار است
که دور ماه را حصار کشیده‌اند
که طعم خورشید
در دهان ما
پاییز شده است
سنگی بیار بپیچد بر باد
برهنه کند حافظه‌ی تقویم را
اتفاق‌های منجمد را
بماند کبکی و
برفی که نیامد.

شهین منصوری آرانی

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

شعرها

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

بابک دولتی

امشب هر چه باران ببارد برای من است

امشب هر چه باران ببارد برای من است

سابیر هاکا

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

مجید عزیزی

مقدم بر لی لی  در سرزمین رقص

مقدم بر لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

ویدئو

دلم به بوی تو آغشته است

دلم به بوی تو آغشته است

محمد شمس لنگرودی

شعر جهان در وزن دنیا

شعر جهان در وزن دنیا

علی مسعودی‌نیا