شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن
سوت بزن
سیگار بگیران و تصنیف بخوان
و حواست را به بیرون پنجره پرتاب کن
قطار از ریل خارج شده است
 

محمد شیرازی

تک نگاری

شاعر، زندان و شعر ...

شاعر، زندان و شعر ...

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان