شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

انجماد ۱

چون تصویر سربازی
بر صخره‌ای پیر شاید
دارم فراموش می‌شوم
و نمی‌توانی باور کنی
که تکه‌های یک انسان
در دقایق پایانی
چه لکنت عجیبی آن‌ها را فرا می‌گیرد.
باید برگردی
برگردی به لکنت‌های پیش از بوسیدن
به جنگلی
که در شُرف انجماد است
و آن درخت بلوط کنار خیابان...
برنگشته‌ای از آن روزهای دور شاید
که تجزیه می‌شوند کوه‌ها
تجزیه می‌شوند دشت‌ها
و آدم‌هایی/ که پیش از این
سخت در کنارمان بودند
و سخت‌تر آن‌که
تکه‌های بیشتری از آن‌ها
هر روز
به مردن در کنارمان ادامه می‌دهند.
 

جلیل الیاسی

شعرها

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

رنگی بر دهان مرده ام بزن

رنگی بر دهان مرده ام بزن

فهیمه جهان آبادی

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی