کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۷، بیرجند.
مجموعه‌های منتشر شده: «سرود باران»، «شیار شامگاه»، «بادام تلخ» و...

 

سیمای تاکستان‌ها

سیمای تاکستان‌ها
خرمن دانه‌های انگور
در باغ‌های خوسف

در سال‌های بی‌دلی
تا غوغا بپا کنی
با دلِی  دلِی  
بر گرد خرمن آتش
می‌رقصیم

در آواز تو
مرگ به پستوهای تاریک گریخت
هوش از سر بره آهو رفت

درخت‌ها هلهله کردند
کودکان به شادی جیغ کشیدند
خدا از شوق
گناه پروانه‌ها را بخشید

نرگس 
زیبایی را
از آواز تو آموخت 
 

غلامحسین چهکندی‌نژاد