شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چشمانت 

چشمانت 
دو سنگماه روشنند
تماشاگران تلخ
تلخ از آن‌گونه 
که رسامان
شوکران رابه تصویر کشیده‌اند 
با ایشان.

امیر محمدی

تک نگاری

شعرها

 به‌دست همه چراغی بود

به‌دست همه چراغی بود

احمدرضا احمدی

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر

چقدر باید پرنده شد

چقدر باید پرنده شد

سیدعلی صالحی

یا زخم زبان بر سر قلبم نگذارید 

یا زخم زبان بر سر قلبم نگذارید 

علیرضا میرزاخانی