با حضور علاقه‌مندان حوزه ترانه،


اختتامیه چهارمین دوره جایزه افشین یداللهی برگزار شد


اختتامیه چهارمین دوره جایزه افشین یداللهی برگزار شد

اختتامیه چهارمین دوره جایزه افشین یداللهی، ۳۰ بهمن‌ماه به همت «خانه ترانه» در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

در این دوره، با اعلام مهدی ایوبی، دبیر اجرایی جایزه، بیش از ۴۰۰ اثر برای بخش "یک خاطره از فردا"، ترانه‌های مکتوب عاشقانه، ارسال شده‌بود که با داوری حامد ابراهیم‌پور، حسین غیاثی و احسان گودرزی همراه بود. همچنین در بخش آثار اجرا شده، برگزیدگان از میان ۱۰۰ اثر ارسالی، با داوری سیامک عباسی، رستاک حلاج و مهرداد نصرتی انتخاب شدند.

در بخش ترانه‌های ارسالی-آثار مکتوب عاشقانه، پیمان طالبی به مقام سوم، سیدسعید صاحب‌علم به مقام دوم و نگین عسگری به مقام اول دست پیدا کردند.

سیدعلیرضا ذوالفقاری و علیرضا ناظمی به‌عنوان مقام سوم و دوم و پوریا نره‌ای به‌عنوان مقام نخست بخش ترانه‌های ارسالی-آثار مکتوب اجتماعی معرفی شدند.

در بخش آثار اجرا شده هم قطعه "سرکش" با ترانه نگین عسگری و آهنگسازی سودابه رضا بیک، قطعه "هزارتو" با ترانه و آهنگسازی امیرحسین محمدی و قطعه "چارخونه" با ترانه سپیده حافظی و آهنگسازی یاشار یاوری به‌ترتیب در مقام‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

این جایزه با تجلیل از شهیار قنبری در بخش "یک خاطره از دیروز" به اتمام رسید.

در چهارمین دوره جایزه افشین یداللهی، روزبه بمانی به‌عنوان رییس هیات داوران و دبیر جایزه، حسن علیشیری به‌عنوان قائم مقام دبیر جایزه، مهدی ایوبی به‌عنوان دبیر اجرایی و علی ایلیا به‌عنوان مدیر روابط عمومی حضور داشتند.

1400/12/2