شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جان‌شورا دَرَم

جان‌شورا دَرَم
سورخِ آبِ میان.
ئی پم نمکم نتانه
می زندگی‌یا حلالا کونه.
دس فدن مرا
بی کشه
بی ماچی
بدا
خنده‌‌خنده آبادیم
جیجا روزانِ خاطره نا.

لیلا پورکریمی

تک نگاری

شعرها

مادر

مادر

حسن بهرامی

چوار

چوار

احمد کریمی

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

حسن زینلی مقدم

سیاهـْدار

سیاهـْدار

جمال‌الدین بزن

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده