شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در من این روزها 

در من این روزها 
اتفاقات زیادی می‌افتد 
زنی در قلب 
کودکی در شکم 
مادری در چشمانم 
به قتل می‌رسند 
دست‌های برادرم را می‌پوشم 
سرم از بالا می‌افتد در گلو 
خفه‌خفه فریاد      در حلزون گوش‌هام 
موشی در رگ 
به جگرگوشه می‌زند 
می‌جودم از درون 
و استیکر پوزخندی که می‌گوید:
خسته‌ایم آقا 
هذیان نگو.

بهمن مهرابی

تک نگاری

شعرها

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

مهدی فرجی

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

در ساعات معینی از شبانه‌روز

در ساعات معینی از شبانه‌روز

مظاهر شهامت

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان