شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چی تاقِ برمت همه‌چی ترازه 

چی تاقِ برمت همه‌چی ترازه 
هر کسی وا سیلِ تو دل می وازه 
ار تو نویی وا چی مه دل دل بکم 
سی قشنگی دنیا، چشت نیازه

اسد فرهمند

تک نگاری

شعرها

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی

گاهی به این‌جا می‌رسم

گاهی به این‌جا می‌رسم

محمود معتقدی

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

غلامرضا طریقی

ویدئو