شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سلام یعنی‌چه؟ 

سلام یعنی‌چه؟ 
من سلام چه کسی هستم 
خدا‌نگهدار چه کسی 
دو رودی که به‌هم می‌رسند، چه می‌گویند 
جز دو رودی که به‌هم می‌رسند.

امیرمهدی بیات

شعرها

نجوا در باد

نجوا در باد

اقبال معتضدی

رحیل

رحیل

بهاره فریس آبادی

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی