کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۶، زنجان، ساکن تهران. 
مجموعه‌های منتشر شده: 
«جهان غزلی عاشقانه است»، «آکواریوم» و...

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 
ولی برای تماشا دو چشم کافی نیست -پرنده تنها بود- 
پرنده گفت که من قلب آسمان هستم  -نظاره‌اش کردیم- 
چقدر بد که شما پایبند پایینید -چقدر بالا بود-
نهیب زد که: خوشا آن‌که دل به دریا زد اگر چه غرق شود 
پرنده بیشتر از این که فکر ما باشد به فکر دریا بود 
به زور دسته‌ی ما را به زیستن می‌خواند به رغم بی‌طرفی 
نه در سپاه قوی پنجه‌گان دشمن بود نه جزئی از ما بود 
خوشا پرنده که بین دو پهنه می‌پلکد برای ما اما 
نه آسمان عظیم گشاده‌دل جا داشت نه در زمین جا بود

غلامرضا طریقی