شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ده شعر از سیروس نوذری

مکالمات


-چگونه ببینم آنچه را که نمی بینم؟
-تماشای باد کن .


-کجاست تاریکی ؟
-آن‌جا که ریشه های ما.


-چه بر جای می گذاری؟
-نیستی‌ام را .


-تکیه گاهت کجاست؟
-اندوه ناب خودم.


-چرا چنین زیبایی؟
-مگر بنفشه می‌داند که زیباست؟

 

-کجا پر کشید؟
-به جانبی که نشانت می‌دهم در آسمان.


-آن دورترین ستاره‌ی عالم کجاست؟
-این‌جا که پا سفت کرده‌ای.


-چه داری که پنهان کنی در آسمان؟
-مشتی لاژورد.


-بعد از این مه چه خواهی دید؟
-غیاب آن که نیست .


-از مدِ آب چه می دانی؟
-ازماه بپرس غریق موج

سیروس نوذری

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

باد می‌گفت با باد

باد می‌گفت با باد

آنوشا نیک‌سرشت

شعرها

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

تکرار

تکرار

محمد زندی

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

اقبال معتضدی

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی

شعر جهان در وزن دنیا

شعر جهان در وزن دنیا

علی مسعودی‌نیا