کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۰، بروجرد، ساکن تهران.

مجموعه های منتشرشده: «صدای فاصله ها»، «قرارمان رأس ساعت دلواپسی» و...

از هندسه

از هندسه
بیشتر خط راست را باید آموخت
از معشوقه‌، خندیدن را
دروغ را رفو باید کرد
رقص بابونه را دمنوش
کنار  رفوزگی ِ بخت
به صمیمیت درخت شک می کنم
نقاهت این باران به کجا ختم می‌شود؟
امروز که شدیداً همان دیروزهاست
از اعداد رسمی پیاده می‌شوم
بدون لاغر شدن ِتقویم
به خالی ِ فلسفه‌های باز می‌رسم
به طرح ناتمام ِ کوچه‌باغ‌های تاریخ
به لهجه‌ی نامقرر کسوف
تمام حوصله‌ام قایم می‌شود پشت روایتی کشدار
در تجردی زایش‌گونه
به دراماتیک ِ بدون زاویه شک می‌کنم
کنار خودم پهلو می‌گیرم
پهلو می‌گیرم تا پرشی از نگاه
در عمق سطری لیز.

پوران کاوه