شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خورشيد‌هاي عجول در آب‌هاي كويري

خورشيد‌هاي عجول در آب‌هاي كويري
آخرين قافله‌ها را ترسيم مي‌كنند

خو مي‌گيرم به جغرافيايِ ملول

هجوم حباب‌هاي مبهم
        با دو دست بي‌ناخن 
             جايي براي ترديد ندارد

حالا بيابان را سر مي‌كشم در ميدان‌هاي شهر و
نگاهي به كوه مي‌كنم
جرعه 
جرعه 
 سبز
   در فاصله‌هاي لب‌هام خيس مي‌شود.
 

علیرضا سردشتی

شعرها

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر

اندوه انبوه

اندوه انبوه

دریا لیراوی

از ابر و چشم

از ابر و چشم

م. مؤید

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی