شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار
با فروریختن صدای ما
                       رابطه دارند
تابستان
 خشک‌ شده
در گلویم
و دهانم پر از سکوت کلماتی‌ست
 که می‌خواهد
به صورت زمین
                    مشت بیندازد.
 

حامد پورشعبان

تک نگاری

شعرها

فروبارِ عیشِ وِلَرم

فروبارِ عیشِ وِلَرم

سیدعلی صالحی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

تمنا مهرزاد

با جامی برکف 

با جامی برکف 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

رؤیایی آن سوی روزگاران

رؤیایی آن سوی روزگاران

نصرت‌الله مسعودی