کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1360،  شیراز.

جسدی قدیمی 

جسدی قدیمی 
توی قوطی کنسرو 
بدون مواد نگهدارنده 
حتی سرطان و مرگ زودرس
از بالاترین قفسه برمی‌داری‌ام
و تمام زندگی‌ام
را از روی برچسب می‌خوانی
«هیچ ارزانی بی‌علت نیست»
برمی‌گردم توی قفسه
به انتظار هفتهٔ دیگر
شاید ذائقه‌ات تغییر کند 
و مزه‌ام برود 
زیر زبانت

نیما تقوی