شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با جامی برکف 

با جامی برکف 
لبریز از شراب لب‌هایت 
در تاکستان گم شده‌ام 

در دایره‌ی مستان 
صدای دف می‌آید با نی 
خیام 
شورانگیز 
بغل جام‌ها 
با پری‌ها و پروانه‌ها 
می‌رقصد

غلامحسین چهکندی‌نژاد

شعرها

روشنم کن شبیه سیگارت

روشنم کن شبیه سیگارت

امیررضا وکیلی

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

اسماعیل یوردشاهیان اورمیا

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

یلدا منتظری

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه