کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۱، اراک، ساکن کرج.

اعترافات

فضای ذهنم را به‌هم ریخته‌اند
          کتاب‌های پاره‌پاره
          دیوارهای تیرخورده
          مردهای مثله‌شده
نکند تو را بگیرند
از کنج خاطرات من
و اعتراف کنی به لحظه‌هایی که هیچ‌کس نمی‌داند
                       قبل و بعد و وسط اخبار سراسری
نکند بیایی حرف‌های تازه بگویی
با زبانی که می‌گیرد همه را
از کتاب‌ها و دیوارها و مردهایی بگویی
که شاهد پیوندمان بودند
و چند شب است انگار
             دارند با قمه به در می‌کوبند

رضا مهرعلیان