شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نه برگ و گلی نه زرق و برقی با تو

نه برگ و گلی نه زرق و برقی با تو
زنده نشده‌ست غرب و شرقی با تو
بی‌شعر و شکوفه‌ای و بی‌بار بهار!
پاییز نداشت هیچ فرقی با تو

جلیل صفربیگی

تک نگاری

سماع دوگانه‌ها

سماع دوگانه‌ها

میترا فردوسی

یک رومنس خانوادگی

یک رومنس خانوادگی

فرشاد سنبل دل

شعرها

اغوش نخل ها

اغوش نخل ها

میترا اکرمی

روی تخته بزرگ می نویسد A

روی تخته بزرگ می نویسد A

شهریار خسروی

 از امید و ناامیدی

از امید و ناامیدی

عبدالعلی عظیمی

برادر

برادر

امیررضا وکیلی

ویدئو