کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۶، دهدشت.

سلام بر همپیاله‌های من 

سلام بر همپیاله‌های من 
که تا سپیده 
پا پس نمی‌کشند!
از باران‌های باریده
شادمان و
از بلاهای نباریده 
شاداب‌تر
و با این‌گونه توجیه‌ای
با بادها می‌چرخیم
در همین حدود که شاخه‌ها 
خشک و تر و پیر با همند
در همین حدود که تنهایی از تن عبور می‌کند 
قانون از حد 
حوصله از سر 
و سر از هیچ دردی رها نمی‌شود
می‌روید موهای سفیدش
می‌ریزد موهای سیاهش
پا در گلیم دقیقه‌های به هم رفو شده
در حدود نخ‌ریس روزها و روزنه‌ها
که شب از بی‌خوابیِ محض می‌گوید  و روز از کسالت محض 
بی کشیک راه و انتظار نیامده‌ها
بی حمل خاطره‌ای 
در همین حدود
که جای شب را سیاهی می‌گیرد
جای تنهایی را 
تنهایی بزرگ‌تر !
سلام بر وسعت غروب
سلام بر طلوع شب
سلام بر حقیقت تنهایی

یونس هدایت مقدم