شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خالی‌ست ز سیب و سمنو زنبیلش

خالی‌ست ز سیب و سمنو زنبیلش
غم ریخته توی کاسه‌ی آجیلش
از راه رسیده ‌است سال تازه
اما نگرفته‌ست کسی تحویلش

جلیل صفربیگی

شعرها

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

دو شعر از رضا باب‌المراد

دو شعر از رضا باب‌المراد

رضا باب‌المراد

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

دهان خونی

دهان خونی

بکتاش آبتین