شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آوای حزین و دلکش ماهور است

آوای حزین و دلکش ماهور است
بر دامنش عشق وصله‌ی ناجور است
از خاک نبوده تن او از دریاست
این زن که همیشه چشم‌هایش شور است

فریبا غیاثی

شعرها

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو

بهمن مهرابی

ﺍﻋﺘﺼﺎب

ﺍﻋﺘﺼﺎب

امین رجبیان

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن