شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من از این شهر رفته‌ام

من از این شهر رفته‌ام
سال‌هاست...
چشم‌های‌تان
به سان دالانی‌ست
منتهی به کوچه‌ای تاریک
شبی می‌خواهم آبستن آرامش
آسمان در این شهر
ستاره نمی‌زاید

فوزیه رستمی

شعرها

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

این بهار را هم  نمردم و دیدم:

این بهار را هم  نمردم و دیدم:

ایرج کیا

ارغوان

ارغوان

هادی میرزانژاد موحد

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر