شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

افسوس که بایستی کوتا بشوی

افسوس که بایستی کوتا بشوی
قیچی‌شده تا قدّ هجاها بشوی
مجبورم از بزرگی‌ات کم بکنم
تا داخلِ شعر کوچکم جا بشوی

پویا صداقت

تک نگاری

شعرها

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده

در باغ

در باغ

شاپور جورکش

معنای هر کدام

معنای هر کدام

شاهین شیرزادی

مقدم بر لی لی  در سرزمین رقص

مقدم بر لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور