شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

درخت

درخت
زخم‌هایش را می‌شمارد
کودکان
توت‌های ریخته را
و گنجشک‌ها
به جایی پریده‌اند
نه چندان دور
چنان‌که
ترس آن‌ها هنوز، شیرین است

یدالله مفتون امینی

تک نگاری

شعرها

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

علیرضا کیانی

واگیری

واگیری

عبدالعلی عظیمی