کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۰۵، شاهین‌دژ، ساکن تهران.
مجموعه‌های منتشر شده: «دریاچه»‌، «سپیدخوانی روز» و ...

«هِئی تنها بنشین»

«هِئی تنها بنشین»
«و هِئی گریه کن»
یعنی
تنها ننشین
و گریه نکن!
پشت سرِ برادرت، حرف می‌زنی
یعنی، حرف نزن!
...
ای عزیز
چندگونه از این «نه»ها را
با هم بسنج
تا بدانی ، که در این روستا
راحتِ کژدم‌زده چیست؟!
 

یدالله مفتون امینی