شخصی به خواب دید که یک طفل سرخپوست
میبست یک دریچه و در لحظه میگشود
این بازی شگرف، شبی چند ادامه یافت
چونانکه خواب از سر بیننده میربود
تا اینکه
از دریچه و کودک خبر نشد
چون مرد، سکته کرده وُ از صحنه
رفته بود!
متولد ۱۳۰۵، شاهیندژ، ساکن تهران.
مجموعههای منتشر شده: «دریاچه»، «سپیدخوانی روز» و ...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
شخصی به خواب دید که یک طفل سرخپوست
میبست یک دریچه و در لحظه میگشود
این بازی شگرف، شبی چند ادامه یافت
چونانکه خواب از سر بیننده میربود
تا اینکه
از دریچه و کودک خبر نشد
چون مرد، سکته کرده وُ از صحنه
رفته بود!