شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جز خیل اشک و آه سپاهی به ما نداد
با این وجود فرصت آهی به ما نداد
ما را برای عبرت خلق آفریده بود
از سجده غیرِ نامه‌سیاهی به ما نداد
ما را مقربان حریمش حساب کرد
جز درد و داغ منصب و جاهی به ما نداد
ما مثل کوه سرکش و دربند مهر او
او جز ستیغ تیغ پناهی به ما نداد
دلخوش به رحمتیم که در پنج روز عمر
مستی مجال هیچ گناهی به ما نداد
 

مجید عزیزی

شعرها

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

جلیل الیاسی

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی

کنارِ میدون شوشم،

کنارِ میدون شوشم،

سروش الهی

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

مریم جعفری‌آذرمانی