شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سیستان‌ات بخیر

سیستان‌ات بخیر ای داغی ِ زایمان 
زیر خورشید معاصر 
بخیر باشد، بخیر بگذرد 
راه دور قابله، ای پستان سلامت 
بی‌سیم‌چی دوران سکوت 
ای خواب خطرناک
سیستان‌ات بخیر ای مرد 
که نان را زدی زیر بغل 
و نشستی به خواندن سفره
اندیشه‌ی آن زن اول ملاصدرا ول‌ات نکرد 
که باد لبخندی برایش به بار آورده بود 
پنجره‌ای که تنها باد می‌توانست بگشاید
نزد تو نذر کردن فقط یک خاصیت دارد 
بخیر بگذرد سیستان ات

آرش سالار

شعرها

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

بمب

بمب

بکتاش آبتین

کراسەکەت بتەکێنە لە زەوی و تۆز و تینوویەتی

کراسەکەت بتەکێنە لە زەوی و تۆز و تینوویەتی

عطا ولدی

عطر تنت را 

عطر تنت را 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

ویدئو