کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۲، تهران، درگذشته‌ی ۱۳۹۷.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «پرنده‌هایت را دوست ندارم»، «پانتومیم زخم‌ها» و...

اتصالات

کاغذ به شکل اتفّاق
افتاده روی میز
یک سر سکوت می‌کند 
یک سر به انتهای گذشته لبخند می‌زند
-اتصّال چند نقطه به هم 
می‌تواند پایان همه‌چیز را قطعی کند
این چیزی‌ست که دلم می‌خواست تو گفته باشی

حالا بهار، فصل نیست
زنی‌ست که راه رفتنش با تو در خیابان 
اتصال چند نقطه است به هم 
دیگر

شبنم سلطانی