شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

روی برعکس جهان بایست!


روی برعکس جهان بایست!
نهنگ‌ها دارند دوچرخه‌های کوچکت را به خانه می‌برند!
و در کاسه‌ی سوپ روزانه‌ات
بلدرچین‌ها به پرواز درخواهند آمد و درخت‌ها در آب‌ها فرو می‌روند.
روی برعکس خودت بایست!
آسمان از رد پای تو می‌میرد
و پلاستیک‌ها رنگین‌کمان می‌بارند!

آهسته!
آهسته!
باران شبیه یک سوپرمارکت بزرگ روی سرمان ویران می‌شود!
و خدا
از کاسه‌ی سوپ تو دریاچه‌ها را نجات می‌دهد!

آفریقا سبز می‌شود!

سارا مؤیدی

تک نگاری

نقش کتیبه ها

نقش کتیبه ها

ساتیار فرج زاده

شعرها

فالگیر

فالگیر

محمدحسین بهرامیان

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

شهرام میرزایی

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی

مثلاً

مثلاً

عبدالعلی عظیمی

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی