شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پای پیاده

برای دیدن تو
               هزار راه نرفته را رفتم
هزار کار نکرده را کردم
چه خواب‌های عجیبی به چشم باز می‌دیدم
که با تو پر بکشم
که با تو من بچشم          مزه رهایی را
تمام روزنه‌ها را 
به روی دل بستم 
که بیایی
کنار سفره‌ی دلم بنشینی
و آتشی کنی روشن
تمام خرت و پرت مرا بسوزانی
برای دیدن تو 
تمام مستی خود را
به هیچ بخشیدم
گمان نمی‌کردم
میان کویری مرا رها سازی
که زمهریر و دوزخ را
                       در آستین خود نهان دارد
برای دیدن تو آتش سیاوش را
در آستین خود نهان دارد
برای دیدن تو 
آتش سیاوش را 
پای پیاده پیمودم.

رضا دبیری‌جوان

تک نگاری

دلم می‌سوزد

دلم می‌سوزد

شهریار وقفی‌پور

شعرها

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

اقبال معتضدی

تا زبان سرخشان از دار بیرون می‌زند

تا زبان سرخشان از دار بیرون می‌زند

زری قهار ترس

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات