شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

یک شاعر منگ،سایه‌ی سر باشد

یک شاعر منگ،سایه‌ی سر باشد
یک روح نگه‌دار دو پیکر باشد
تنها تو اگر خواسته بودی می‌شد
می‌شد همه‌چیز جور دیگر باشد
 

مهدی سهراب

تک نگاری

شعرها

روشنم کن شبیه سیگارت

روشنم کن شبیه سیگارت

امیررضا وکیلی

دوگانه

دوگانه

محمد رضا روزبه

اعتراف می‌کنم 

اعتراف می‌کنم 

مظاهر شهامت

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر

ویدئو