شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به صورت رشد‌نیافته

به صورت رشد‌نیافته
حفظ شده‌ام
چشم ببندم
پروانه‌های بالغ
 از پیله‌ی اطلسی خود
خارچ خواهندشد
 

فرخنده حاجی زاده

تک نگاری

شعرها

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

علیرضا کیانی

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده