در جیبت
نگاهِ عمیقت را میگذاری
میان دیوارهای پهن شدهی پیرامونت پناه گرفتهام
زیستن خرق عادتیست ناشیانه
و تو
به تمام مبالغههایش ضمیمهای
دست بر –از این دفترِ خام- دار
نجاتدهنده در جیبهایت خفته است
متولد 1363، یزد.
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
در جیبت
نگاهِ عمیقت را میگذاری
میان دیوارهای پهن شدهی پیرامونت پناه گرفتهام
زیستن خرق عادتیست ناشیانه
و تو
به تمام مبالغههایش ضمیمهای
دست بر –از این دفترِ خام- دار
نجاتدهنده در جیبهایت خفته است