شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سو به سایه‌ها

1
چهل شب بود که باران
خانه نرفته 
تصویر ماه
 در هزار چاله شکسته بود
سایه‌ای با لباس‌های خیس
دنبال صاحبش می‌گشت

۲
سایه‌ام را رها کردم
برود
بمیرد
هر کجا که دلش خواست

شب‌ها پشیمان برمی‌گشت
و تنهاییم را به دوش می‌کشید

۳
تنها چند قاب عکس
پنجره‌‌ی  نیمه‌باز 
و گلدان سبز سرخس
 دیدند
که سایه برای همیشه
بر زمین افتاد
۴
سایه‌ام به دوردست‌ها روان است
آن‌جا که نورهای واقعیت
شکست می‌خورند
و باد رازی نمی‌داند
 حکومت تاریکی‌ست
آن‌جا که خیال آواز می‌خواند
و کبوتران از قبر بیرون می‌زنند
آن‌جا که سایه‌ات ترک گفته تنهاییت را
«زیرا که برای ابد مرده‌ای»

پویان جمال کاظمی

شعرها

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

فریاد ناصری

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی