شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خروسک‌خوان صبحگاهی

خروسک‌خوان صبحگاهی
خواب دیده کلاغی‌ست
که قارقارش
برای ما 
ناخوابیده ها
پچ پچ می‌کند
تا بالین‌مان را تن‌آلود کنیم و 
تا شب زنده‌داری فردا
به چشم‌های همدیگر
جغد دیگری شویم...

راضیه فرمانی

تک نگاری

شاعر شهودها

شاعر شهودها

شوکا حسینی

ضد شعر

ضد شعر

هادی محیط

شعرها

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

زینب حسن پور

برادر

برادر

امیررضا وکیلی

 همیشه عیدها روشن بودی

 همیشه عیدها روشن بودی

سوری احمدلو

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

مجید عزیزی