ما رؤیاهایمان را در آن شب برفی چال کردیم
و کودکانمان را آموختیم
که در سرزمینهای عاشق متولد نشوند
آخر پاییز است
و باید کشتهها را بشماریم
متولد ۱۳۶۶، خان ببین.
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
ما رؤیاهایمان را در آن شب برفی چال کردیم
و کودکانمان را آموختیم
که در سرزمینهای عاشق متولد نشوند
آخر پاییز است
و باید کشتهها را بشماریم