کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، پاسارگاد.
مجموعه‌های منتشرشده:
« به دیوار دل نبند»، «مردمک‌سالاری» و... 
 

زنی که شیشه‌ها را پاک می‌کرد

زنی که شیشه‌ها را پاک می‌کرد
برای چه کسی دست تکان داده بود
خداحافظی، چه چیزی را
 در هوا پاک می‌کند
می‌خواهم  کوچه  را
درخت‌ها و دیوارها را
دست‌های  روی رول را
اما فقط تو پاک می‌شوی
 دست‌هایم ثانیه‌شمارساعتی ست
 که دارد می‌خوابد
                       یک ثانیه جلو 
                                یک ثانیه جلو 
جلوترنمی‌رود
به من بگو
شاخه ها در باد با چه کسی خداحافظی می‌کنند
وقتی خداحافظی دست‌های تو را می‌تکاند
 برگ‌های من چرا می‌ریزد
وقتی خداحافظی شاخه‌های مرا تکان می‌دهد
چرا تو تکیده می‌شوی 
می‌خواهم بدانم 
سال‌ها بعد که پرنده‌ای
اگر باد نیاید 
چگونه برایت شاخه‌ای تکان بدهم

محمد‌کاظم حسینی