کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1323، شیراز.
مجموعه‌ی منتشرشده: «مرا شیراز صدا کن»

تعمید

گم شده‌ام
در اعتقادات عتیقه
از معبر آفتاب و آب
از شارع عشق
مرا با نور و آتش تعمید دهید
در آب‌های ناصریه
تا پوست بیندازد جسم پوسیده‌ام
تا آن‌سان ببخشم که مریم مجدلیه
که جسم و روحش را هوس‌آلود آزردند
و به حقش دست‌درازی کردند
مرا نیز به جلجتا ببرید
و مصلوب کنید
تا زیر چارمیخ باورهایم فریاد برآورم
آی عشق
به کدامین گناه کشته شدم.

سیروس رومی