شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کج تابی‌ات

کج تابی‌ات
عادت دیرینی‌ست
دُژ خوی آهمند
صدا،
درخاموشی پَرسه می‌زند
و سکوت،
فریاد تاریکی‌ست

شاپور پساوند

تک نگاری

شعرها

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس

سه شعر از علی بیکی

سه شعر از علی بیکی

علی بیکی

تیمارستان

تیمارستان

ستار جانعلی‌­پور

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین