شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من

من
سال‌هاست
پست کردم خود را
به نشانی که نمی‌شناسمش
روزی
روزگاری اگر
باد بر در کوبید
شماره‌ى مرا به آدرس او بفرستيد

ایرج صف شکن

تک نگاری

شعرها

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

دو شعر از پوران کاوه

دو شعر از پوران کاوه

پوران کاوه

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی

فروبارِ عیشِ وِلَرم

فروبارِ عیشِ وِلَرم

سیدعلی صالحی

ویدئو