شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رۆچے رسیتیں پُلّجان! دردَ گْوزیتیں شمّن

رۆچے رسیتیں پُلّجان! دردَ گْوزیتیں شمّن
آختے کن‌ئے تہ اَرمان، دردَ گْوزیتیں شمّن

دل‌رنجی ءَ وَ گندئے، درمان نہ‌وئے دل ءِ مْنی
رۆچے رسیتیں درمان، دردَ گْوزیتیں شمّن

یک وارے تہ وَپا کن، سَد وار وپا کناں من
شمّن مہ‌بئے تہ جێهان ! دردَ گْوزیتیں شمّن

بْرێں سْیاهی ءَ شپانی، نیستیں اگر ترا غم
زْیانَ بَوَنت زهیران، دردَ گْوزیتیں شمّن

هۆن رێچێں نامرادی، سۆزیت منءَ ءُ سازیت
یک رۆچے بین پہ سامان، دردَ گْوزیتیں شمّن

مهر ءِ دَسَگ تہ سِست‌ئے، اَهد ءَ وتی تہ سُست‌ئے
پرۆشت‌ئے اگر تہ اَهدان، دردَ گْوزیتیں شمّن

بلال  ریگی

تک نگاری

شعرها

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

مظاهر شهامت

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

فرزانه میرزاخانی