شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرا آوازی نیست

مرا آوازی نیست
سرودی نیست
خیالم
پریشان است
و خواب چشمانم
پر است از شاخه‌های بیهوده
مرا صدا بزن
زیرا در این سرا
سر من روی سنگ تنهایی است.
 مرا به باغ ببر
کو باغ؟
می‌دانم.
مرا به آشتی پروانه‌ها که خواهی برد
به چشمه‌های زلال سپیده‌ی فردا.
دلم عجیب گرفته است.
 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

شعرها

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

مثل همیشه مرگ تو را خواب دیده‌ام

حسن زینلی مقدم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب

امشو که فرگ تی تو وستم 

امشو که فرگ تی تو وستم 

 اقبال طهماسبی گندمکاری

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس