کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۷، بیرجند.

برای اثبات خدا 

برای اثبات خدا 
دو حفره‌ی سیاه 
که قربانیان زیادی را می‌گیرد 
کافی نیست؟ 
من زیبایی‌های زیادی را دیده‌ام 
و اگر رگ‌های درختان بخشکد 
و جهان به انتها برسد 
ناراحت نمی‌شوم
من زیبایی‌های زیادی را دیده‌ام 
عطرت را در ترقوه‌ی شانه‌ات 
سوسوی چشمانت 
در تپش مخدوش نور ماه 
چشم‌های تو 
ادامه‌ی غلیظی از شب‌اند 
و حالا می فهمی 
چرا قربانی شدن در مقابل تو را 
ترجیح می‌دهم 
به شب های کویر.
 

پروین نخعی‌نژاد