شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آوازهای مردی که درخت شد

چه کسی بر من یادگاری خواهد نگاشت؟
اندامم تغذیه از خورشید مي‌گیرد
تا روزی
تنوری آتش بگیرم
و پوست هیزمی‌ام
زنان روستایی را
به پچپچه و بوی نان
بنشاند

سیامک برازجانی

تک نگاری

شعرها

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

جلیل الیاسی

الماس

الماس

م. مؤید

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

مهدی ریحانی

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی