شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

زندگی فقط کفش نیست 

زندگی فقط کفش نیست 
                 کلاه نیست 
                بالاخره چیزهای دیگری هم هست 
                                      مثلاً کفش 
                                               مثلاً کلاه 
                                                      مثلاً چیزهای دیگری 

مسعود کبگانیان

شعرها

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

فاطمه شمس

سه شعر از علی بیکی

سه شعر از علی بیکی

علی بیکی

نسیان

نسیان

مهرداد کمالی دهقان

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی