کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۳، ارسباران.

خلأ

با كلمات عادى
هر آنچه را كه گفتنش نتوانم
با شعر  مى‌سرايم
اندرونم يك تلخى
در هستي‌ام يك نيستى
در نيستى يك هستي‌ام
آن‌هم لت و پار
در خودم ديگرى
در ديگرى خودم
به اين همه سركشتگى
چگونه تاب آرم!

فيروز محمدخانى