شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چقدر باید پرنده شد

چقدر باید پرنده شد
تا همراهِ تو
از دریاها گذشت؟!

تنها از خود گذشتگان می‌دانند
در این هجرتِ هول‌آور
خاکسترِ هر ققنوس چه قیمتی دارد.

هی مسافران
مسافرانِ شبِ زمهریر...!
شما آنقدر دیر آمدید
که دریا، دریا را با خود بُرد.

سیدعلی صالحی

شعرها

تاریک/تاریکخانه‌ام

تاریک/تاریکخانه‌ام

پروین نگهداری

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

بریده در هیجان نامحدود پا بریده‌تر موهایی بود

جلیل الیاسی

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

همه در این آینه حضور دارند

همه در این آینه حضور دارند

احمدرضا احمدی

ویدئو