شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سكه‌ی انتخاب

عاشق
برایِ انتخاب بینِ ماندن و رفتن
سكه‌ای را به هوا پرتاب می‌كند
كه بر هر دو رویش تصویرِ توست:
منطقِ عشق منطقِ اعداد نیست
وقتی جمع یك با یك هنوز یك می‌شود
و قلبِ رفته بستانكارِ قلبِ نیامده نیست!
*
دوستت كه دارم
چیزی از تو نمی‌خواهم
برایِ زخمِ عشق مرهمی نیست وقتی كه نمی‌خندی
من لبخندت را در قلبِ خدا پنهان كرده‌ام
تا كمی چون من شود
و با عینكی بر چشم‌هاش
برای دیدنِ لبخندِتو
جهان را بخنداند
 

یوسف صفار

شعرها

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

فاطمه شمس

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی

سریده از سرا به سرسرا

سریده از سرا به سرسرا

لیلی گله داران

ما غلامان حلقه به گوش 

ما غلامان حلقه به گوش 

نعمت مرادی